05 June 2006

necklace + dagboksswappen


me
Originally uploaded by maria nenita.

It seems I have finally finished my studies! Weehoo!

I love the necklace I have on this photo. It's made by my friend Fillan and it's so cool. Something else you can see on this photo: this summer I'll be white as snow. There isn't even a window in the archive where I'm working (of course, because a window - and sunshine - would damage the paper).

Dagboksbytet är "stängt" och jag har skickat ett mejl till alla deltagare. Säg till om du har anmält dig men inte fått mejlet så skickar jag ett nytt! Har du några frågor? Hör av dig! :-)

4 comments:

Fillan said...

Åh, vad kul att du gillar halsbandet, sådant blir man ju såklart lycklig över att höra =). Ikväll kommer det nyheter på min blogg, så håll utkik.

Anonymous said...

attans, och jag som hade tänkt hoppa på bytet nu i "sista stund"... =/

maria said...

sabina> synd :-( men jag har redan skickat iväg infon till alla deltagare så det är inte så mycket att göra åt. men jag kanske gör om bytet längre fram någon gång? var gärna med då!

Anonymous said...

Åh, du ser glad ut! Ett självsäkert leende i mungipan. Det klär dig väl. :)